Tuesday 16 August 2011

Tiba-tiba ja nak buat satu blog.


Selasa,16/08/2011,6:10am.
Time ni pertengahan bulan Ramadhan Al-Mubarak. Aku tetiba tergerak hati dan tergatal tangan nak buat satu blog kt blogger ni. Almaklumlah, sebenarnye saje nak try testing2... Aku pon meregisterkan diri dan nk try post satu cerita aku. Pikir punya pikir, ape pon tadak! Then hari ni jugak aku post komen dlm wall ckp sape penah ade blog, sila ajar. Dengan scara terang menerangnya ade satu cik kak ni tergerak hati nk tlong aku bagaimana nak buat blog dan cara memakainya. Aduh aku lupe plak nama die. Mintak Maaf cik kak. Nanti saye ingat saye tulis nama cik kak yer.(Padahal,aku baru jer tgk blog die sebelum ni.) hahahaha! Ape daa. So, lepas tgk cik kak ni punya blog, barulah cek tau cara nak mengonterol dan mengawal blog ini walaupun baru na blajar sentuh die. Na dikatakan excited pny pasal. Aku buat blog ni slps aku sahur. Tangan ni x berenti nk menaip kt ipad aku ni. Cerita pasal ni lah. Adoi.. Jari sampai dh xde darah menekan-nekan skrin.. Tapi apakan daya, die nak taip jugak..hah! Taip je la cik abg oi.. So.. Saye dgn rasa bangganye nak ucap terima kasih cikgu yg nk ajar saye walaupun belom reply komen dari FB.. Hehe..dan inilah permulaan blog pertama saya! Check2 check it out! Blublublub!!~~~~